Ga naar inhoud

waar zijn mijn kleuren>


Aanbevolen berichten

Ik heb een tweedehands PentiumII gekocht en daar mijn oude 15-inch monitor van het merk GVC aangehangen. Het gekke is dat ik slechts de mogelijkheid krijg uit 2 of 16 kleuren. Meer niet. Ik heb verschillende standaardmonitoren geprobeerd, maar tevergeefs. Ik werk graag in een hoge resolutie (het liefst 1026x768), dus dat schiet niet op. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zelfs met een standaardmonitor en standaard grafische kaart moet ik toch meer keuzes kunnen krijgen? Mozart
Link naar reactie
[quote:30a26ee517="Mozart"]Ik heb een tweedehands PentiumII gekocht en daar mijn oude 15-inch monitor van het merk GVC aangehangen. Het gekke is dat ik slechts de mogelijkheid krijg uit 2 of 16 kleuren. Meer niet. Ik heb verschillende standaardmonitoren geprobeerd, maar tevergeefs. Ik werk graag in een hoge resolutie ([b:30a26ee517]het liefst 1026x768[/b:30a26ee517]), dus dat schiet niet op. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zelfs met een standaardmonitor en standaard grafische kaart moet ik toch meer keuzes kunnen krijgen? Mozart[/quote:30a26ee517] [miereneukmode] Het is wel een rare resolutie 1026x768 ----> 1024x768 [/miereneukmode]
Link naar reactie
[quote:3096eb65b8="computer_nerdo"]je kan wel uitvinden welke video-kaart je hebt met een programma als freshdiagnose of 3dmark die geven aan welke video-kaart er in je systeem zit[/quote:3096eb65b8] Ja dat is leuk.. maar dat geven ze aan door naar de drivers te kijken volgens mij.en als je die niet hebt geinstaleerd dan schiet je daar dus niet veel mee op
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...