Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Via kabel. Ik tenminste, maar ik krijg alleen maar sbs6 heel vaag en een paar standaard zenders zoals ned1,2,3. En je kunt wel handmatig zoeken, maar als de bijna de hele zoekweidte sneeuw is, valt er niet zoveel te zoeken. Zullen we dan maar massaal een mailtje sturen naar pinnacle zelf? Niemand schijnt hier een oplossing voor te hebben.
Link naar reactie
Misschien is het programma Dscaler wat voor jullie? Ik zelf heb een Ati Tv Wonder,en daar kon ik een paar zenders ook niet mee ontvangen,maar met dit progje heb ik alles. Er zitten ook nog wat leuke opties bij;handmatig zenders instellen,schermafbeelding opslaan en timeshifting,kijk hier evewntueel even; http://www.dscaler.org/ greetz.
Link naar reactie
in rotterdam hebben we zoiets als op teletext dat je de frequenties op kan zoeken..... Dan een beetje spelen of het in het begin van de range is of het eind.... k heb zef ookde pro versie en ik pak alle analen die er hier in rotterdam van casema mar zijn.... alleen dat is niet vanzelf gegaan .... ik ben dus op teletext van rijnmond tv op gaan zoeken o welke frequentie de kanalen staan...EN DAAR STONDEN ZE OOK.... ik heb de 5.* drivers van pinnacle pctv pro...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...