Ga naar inhoud

video kaart


Aanbevolen berichten

hoi wie kan mij helpen :( ik werk met muziek op het pc vooral midi cubasis en cakewalk op 1 monitor. ik heb een nieuwe pc bijna 1 jaar oud mij is vertel dat met een goede video kaart van radion 9600 twee monitors er op kunnen klopt dat ?? :o voormij is het makelijk werken vooral met muziek studio werk en wat kost zonn kaart eigelijk :wink: ik heb een amd 1800+ cpu 256 mb ddr geheugen pc 2100 266 MHZ een \msi moederboard 64 mb nvidia ge 2 mx 400 tv out ( die kan ik niet gebruiken met twee monitors) Creavtive sound blaster audigy 2 platinum met midi poort Ik gebruiken een extern geluids module voor mijn midi Of kunnen jullie mij zeggen welke video kaart het beste voor twee monitors :( :wink: grt gert
Link naar reactie
Wat voor monitor heb je? Wanneer je met meerdere schermen wil werken, zijn de radeons over het algemeen wel goed, let er wel op dat niet alle uitvoeringen 2 schermen ondersteunen. Als budget geen bezwaar is, zou je ook kunnen kijken naar de matrox parhelia, daar kunnen 3 schermen aan :P
Link naar reactie
Volgens mij hebben de meeste radeons inderdaad 2 schermen, ik heb een build by ATI R8500 gehad, die kon het wel. De build by ATI heeft 2 RAMDAC's, terwijl de 3rd party kaarten die vaak niet hebben. Van de Club3d 9500/9700 serie weet ik dat ze ook met dual monitor kunnen werken, van de andere merken verwacht ik dat ook wel eigenlijk. Verder als je toch geen spellen speelt, dan kan je ook nog een Matrox G550 kopen, die hebben een hele goede 2D weergave en ondersteuning voor dual monitor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...