Ga naar inhoud

TV-kaart van Leadtek goed of slecht?


Aanbevolen berichten

In de Computertotaal van deze maand, stond er een test over tv-kaarten in. Daarbij kwam de Leadtek Winfast TV 2000 XP De Luxe als beste uit te test qua Prijs/Kwaliteit. Tot mijn grote verbazing zie ik de volgende dag in het blad Computer Techniek óók een test staan, mét diezélfde kaart, waarbij die niet verder komt dan de laatste plaats! :-? Nu is mijn vraag? Is de kaart nu goed of slecht. Kan er ook een composti in i.p.v. S-Video? En hoeveel kost eigenlijk de AsusTV kaart, kan ik niet op de site en in C'T vinden. Mvg John
Link naar reactie
Die Leadtek is idd een goede prijs/kwaliteit kaart, hij heeft veel features, maar vraagt niet veel cash daarvoor. De beeldkwaliteit is dan ook niet super, maar slecht is wat anders :). Verder als je radio wilt gaan luisteren, zou ik em zelf niet gebruiken (matig geluid). Voordeel is wel dat ie MPEG2 coding heeft, een afstandbediening (altijd handig vanuit je stoel :D) De kaart kost €64.. De Asus prijs kan ik ook niet vinden (staat wel op de asus site)...
Link naar reactie
Eigenlijk bedoel is [url=http://usa.asus.com/products/vga/tvtuner/overview.htm]deze[/url] niet, maar degene uit de test van C'T. Dat is dan de AsusTV met (volgens plaatje) een ingang voor TV en een ingang voor radio. En dan drie cinch-bussen met Video- en Audio R-L-in. Die op de site is een heel andere.
Link naar reactie
Typenummer staat er niet bij. Er staat gewoon AsusTV. Hier komen de specificaties: Fabrikant: Asus Web: www.asuscom.de Tuner: Philips FM1216ME (MK3) Video-Decoder: Philips SAA7134 Stereo-Sound-Decoder: geïntegreerd TV/FM: +/+ Video-in Composite/S-Video: +/+ Audio-In/Out (bouwwijze): -/+ (cinch) Audio oboard: Out IR-afstandbediening/batterijen: +/+ (USB) FM-draadantenne: + Audio kabel: - (+ betekent: aanwezig, - betekent niet aanwezig) Driver op CD voor: Win98SE/ME/2000/XP Geteste driver-versie: 1.6.0.0 MPEG-tool: PowerVCR II SE 3.0 AVI-tool: ezVCR.FM Videotekst-decoder: GlobeTXT 1.5 Ik hoop dat je hiermee verder komt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...