Ga naar inhoud

siemens iq700 start niet


Aanbevolen berichten

siemens iq700 wasmachine start niet. Soms helpt het de stroom te onderbreken. Dan start hij na een paar minuten wel. Soms helpt het een paar dagen te wachten. Dan werkt de machine 1 keer en geeft het weer een paar dagen op. Als hij eenmaal draait gaat het goed, wordt het hele programma prima afgewerkt. Bij starten gaan de juiste lampjes branden, de teller gaat langzaam naar nul maar er wordt niet gewassen. Wat te doen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
Beste...heb iq500...had eerst foutmelding e18.. Op kant gelegd en bleek dat afvoe rslang verstopt zat.na terug rect te zetten gaf hij echter..na halve minuut..code e63. Gechechkt en bleek...wrschl door kantelen..waterdruppels op aansluiting van de draai/keuzeknop....fiche losgetrokken maar blijft code 63 geven.... Kan daar iets aan gedaan worden?resetten? Maschine 3 j oud, wm14q370fg/01. Al ast bedankt vr reactie...groet, steven
Link naar reactie
Foutcode 63 betekend dat de machine het spoor bijster is. Advies: stekker er uit en alles eerst laten drogen en/of de boel goed droog maken met een haar droger. En hopen dat er nu niets defect geraakt is. Zet de machine dan weer aan an kijk wat hij doet. Blijft de melding dan de machine resetten. Zoek op deze site naar F21 en F43 en je komt diverse reset procedures tegen voor de Siemens/Bosch machines.
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
Beste, Mijn wasmachine Siemens aquastop IQ700 WM14Q362FG/13 FD 9310 00278 wilt niet starten. Op het scherm geeft hij geen probleem aan hij telt ook het programma af maar laat geen water in de machine of draad niet. Dit deed hij hiervoor wel. Ik heb de filter gecontroleerd, de afvoer en de watertoevoer. Wat kan ik doen?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...