Ga naar inhoud

ati 9600xt


Aanbevolen berichten

Vind het maar raar dat die van Club3d zo cheap zijn en bijv die van van andere merken zo 350 euro kosten en die van lcub3d +/- 200 euro! waarom zijn die lui altijd zo goedkoop en ik wil dus ook een 9600xt kopen (morgen) maar die andere xt is dus beter volgens jullie! Hmmmm Twijfel twijfel twijfel jullie maken me gek :lol:
Link naar reactie
[quote:9b4074fe7a="NoepZoR"]hmmm.... als ik die test zo zie, en dat ding maar €10 duurder is, hij blaast de hele 9600XT dr uit.... ik begin weer een beetje vertrouwen in nvidia te krijgen kwa midrange, high end liggen ze nog achter... op zich leuk kaartje voor dat geld 8)[/quote:9b4074fe7a] Ja, hij blaast de Radeon eruit bij de 3dMark'03 testen maar kijk eens naar de onderlinge verschillen bij de spellen. Dan valt het toch wel mee he. En het is toch nog altijd belangrijker dat een kaart het goed doet waarvoor die gemaakt is, dan dat ie grandioos draait bij benchmarks. Zeker bij de '03 bench, is dat niet altijd een juiste afspiegeling van de kracht van de kaart i.c.m. de rest van je systeem. Maar, het is idd wel opvallend ja.
Link naar reactie
[quote:cab9d4c850="joopbecks"]:P ik wil een ati 9600xt kopen (188euro) van sapphire is dit een goede keus of stellen jullie wat anders voor, wel in ongeveer dezelfde prijsklasse graag. :P[/quote:cab9d4c850] Mijn voorkeur gaat ook naar de 9600xt van sapphire, alleen nu kan ik via een kennis aan een 9600xt van Gigabyte komen. Maakt het nog enig verschil uit of de kaart nu van Sapphire of Gigabyte is?!??
Link naar reactie
[quote:4c176c9803]Mijn voorkeur gaat ook naar de 9600xt van sapphire, alleen nu kan ik via een kennis aan een 9600xt van Gigabyte komen. Maakt het nog enig verschil uit of de kaart nu van Sapphire of Gigabyte is?!??[/quote:4c176c9803] uiterlijk, en software pakket alleen vaak! Maar ik hoor nu wel vaker dat er wat problemen zijn met de 9600xt maar is dit nu echt zon bagger kaart? of niet?!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...