Ga naar inhoud

AEG 86768 met foutcode C9


Foppe-1

Aanbevolen berichten

Ik heb een AEG wasmachine (86768 update carat; PNC 91400257500) die nu voor de tweede maal een C9 code geeft. Na de eerste keer is er een monteur langs geweest en heeft geconstateerd dat de koolborstels niet zijn versleten. Daarna heeft hij de foutmelding \'gereset\'. Ik was er helaas niet bij, dus ik heb niet gezien hoe hij de foutmelding heeft weggekregen. Weet iemand een methode om de C9 code op te heffen?
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. Ik ben momenteel helaas niet in staat om de borstels te controleren en de tacho spoel door te meten. Ik ben er ook vanuit gegaan dat deze de vorige keer door de monteur zijn beoordeeld en dat deze na 4 maanden niet ineens zijn verslechterd. Wat ik graag zou willen weten is of de C9 code met een \'reset\' verdwijnt, of dat de wasmachine iedere keer, wanneer deze wordt aangezet, het probleem detecteerd en de error geeft. Ik kan over 1 1/2 week de koolborstels en tacho spoel beoordelen. Als het mogelijk is om de C9 code te resetten, dan ben ik tot die tijd gered. Nogmaal hartelijk dank voor de reactie.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 4 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...