Ga naar inhoud

Nieuwe VGA geeft conflict met Soundblaster?????


Aanbevolen berichten

Hallo & Help. Na installatie van mijn nieuwe vga nvidia geforce 2 mx 400 met TV out, heb ik problemen met sommige spelletjes met het geluid, geluidskaart is een creative sounblaster pci 128, ik heb diverse malen beide app. installatie programma er over heen laten lopen maar het probleem blijft! geeft mx 400 een conflict met pci 128 of is dit niet mogelijk en wat kan ik er eventueel aan doen. :-? PIII 866 met 98 ME 256 intern :-? BVD Hein (o ja) online
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 2 weken later...
Ik heb dit probleem ook gehad met een MX400 in combinatie met 98SE Sinds ik XP gebruik heb ik het niet meer. Je zou trouwens ook nog eens kunnen kijken naar de instellingen onder appraatbeheer. Bij 98SE moet je zelf het één en ander instellen om de hardware zo optimaal mogelijk te benutten. Bij XP is dit niet nodig. Misschien dat het volgende helpt: DMA aanzetten bij cd-spelers en beide ide-kanalen ingeschakeld bij vaste schijfcontroller. Bij generic IDE Disk type 47 DMA aanzetten onder instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...