Ga naar inhoud

Water loopt niet weg.


Aaron-1

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een Bosch exlusiv maxx 1000 wasmachine geerfd van de vorige huurder. Na een wasbeurt, blijft er water in de trommel, er zit een soort afvoer slangetje rechtsonder bij het filter , maar daar krijg ik niks uit, wel als ik het filter losdraai stroomt daar al het water eruit. Ik heb een beetje gegoogled , de afvoer zit aan de bovenkant dus ik las dat dat het wegpompen moeilijker kan maken? , maar ik neem aan dat hij het eerst wel zo deed. Ik prober ook de wasmachine op \"centrifugeren of op pompen te zetten maar dan doet hij ook niks. Iemand suggesties? en indien je weet wat het waarschijnlijk is, is het de moeite waard om te vervangen of te laten repareren? groet, Aaron
Link naar reactie
Graag het volledige type nummer zoals in de deurrand staat. Als er water in blijft staan mag hij ook niet centrifugeren, dat klopt dus. Laat de machine geheel leeglopen door de afvoerslang in afwasteiltje te leggen. Als er niets uit het slangetje komt zit de machine mogelijk vol met prut. Blaas eens in het slangetje, mogelijk krijg je de prut er dan uit. Draai daarna heel langzaam de dop van het filter los, er blijft altijd iets water uit komen. Controleer of het schoepje van de pomp wel soepel in beide richtingen kan draaien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...