Ga naar inhoud

Hoover VHD8143ZD-14 motor draait niet


Ervin-1

Aanbevolen berichten

Hallo Enige tijd geleden is mijn Hoover wasmachine stuk gegaan Op de module 41017051 zit een component IRAMS10UP60B. Daar zat een heel gat in. Reparatie (nieuwe module zou ruim 260 euro kosten. Daar had ik dus geen zin in aangezien het meer dan 50% van de machine is. Machine deed helemaal niets meer. Ik heb voor 7euro een nieuw IRAMS10UP60 besteld maar kreeg helaas een IRAMS10UP60B-S geleverd. Deze heb ik er toch maar op gezet. De machine doet nu alles behalver de motor. Deze draait gewoonweg niet. Machine krijgt water en ik kan ook afpompen. Hebben jullie enig idee waar ik verder kan zoeken? Ik heb hier en daar gelezen over de pressostaat. Als ik op het slangetje blaas hoor ik maar één klik. slangetje is niet verstopt.
Link naar reactie
Als de IRAM gebarsten is zal dat ongetwijfeld komen door een fikse sluiting. Ik neem aan dat je de spec\'s van http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/irf/irams10up60b.pdf van de machine laat niet veel zien, maar je kunt wel de bekabeling herleiden. (site is traag even wachten en dan kiezen voor \"Get Manual\" onder de preview scherm. De prestostaat moet volgens mij 2 klikken hebben, maar weet ik niet geheel zeker. Heb je ook een foutmelding?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...