Ga naar inhoud

Katten haren verwijderen ?


G0lden

Aanbevolen berichten

Hey ik heb een grote zithoek wat bestaat uit losse zitdelen waar overral katten haren zitten, het meeste is er gelukkig al uit. Wat ik eerst heb gedaan is alle meeste haren weggezogen met stofzuiger daarna met een natte schuursponje erover gegaan en met de hand weggehaald zeg maar... maar dat was niet voldoende want er zaten nog steeds veel haren... ik heb daarna alle kussenslopen in de wasmachine gedaan op 40 graden en wat waspoeder maar de haren zie ik nog steeds!..ik ben zelfs bezig geweest met een pincet om ze er 1 voor 1 uit te halen maar dan ben ik over 10 jaar nog bezig, ik heb hierna een water stofzuiger bij de Praxis gehuurd en mn hele frame van de hoekbank ermee gedaan maar..nog steeds veel haren :( maar de kattengeur is iniedergeval wel weg en mn bank ruikt weer frisjes maar de haren :S kortom alle kussen delen zit nog steeds veel haren en weet iemand hoe ik dit definitief eruit haal op de makklijkste manier?
Link naar reactie
Blijft een geklooi (heb zelf ook 2 katten) maar het meest simpele is er met schilders plakband over heen gaan. Trek een stuk van de rol, (rol bij voorkeur breder dan 2,5 cm) en plak dit op het kussen. Trek het er weer af en de meeste haren gaan mee. De redenen dat de haren blijven zitten zijn de weerhaakjes aan de haren. Er zijn bij de witgoedonderdelen winkels ook speciale zuigmonden en borstels verkrijgbaar met een rood stuk kunststof met haakjes er op die je over de haren heen kunt trekken. Even oefenen voor de juiste trekrichting
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...