Ga naar inhoud

Siemens Siwamat XM 1460


G0lden

Aanbevolen berichten

E-Nr. WXM1460EU/01 FD 8112 400842 Hallo zijn de lagers van deze type wasmachine makkelijk te vervangen? Deze wasmachine heb ik 2e hans gekocht bij een electronica winkeltje en hun monteur is net langs geweest en adviseerde mij om een nieuwe wasmachine te kopen omdat de reparatie te duur is want hij zegt dat de lagers erin geperst zijn enzovoorts.. Ik heb gewoon mn geld alweer terug gekregen en ik mocht de wasmachine houden want voor hun valt er ook geen brood meer uit te halen denk ik, ik heb nu dus mn geld en een wasmachine met kapotte lagers. wat moet ik doen? En om heel eerlijk te zijn.. Ik denk dat ik de lager stuk heb gemaakt want de eerste paar wasjes gingen perfect pas toen ik mn dekbed deken in de trommel had geperst met alle kracht in mn vuisen ging het sindsdien mis.. hij deed het echt perfect dus zonde om hem weg te doen toch?
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Mijn (tweedehands) gekochte siwamat 6143 loopt het programma niet af ,maar springt telkens knipperend op 1 en stopt dan .Ik moet dan weer opnieuw op start drukken ,soms wel 5 maal in een programma, iemand ook deze ervaring,en wat er aan gedaan?
Link naar reactie
Mijn (tweedehands) gekochte siwamat 6143 loopt het programma niet af ,maar springt telkens knipperend op 1 en stopt dan .Ik moet dan weer opnieuw op start drukken ,soms wel 5 maal in een programma, iemand ook deze ervaring,en wat er aan gedaan?
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...