Ga naar inhoud

bosch wasmachine storing.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste, Ik heb een bosch WAE24170EX/09 FD 8705600013 Als ik een wasje doe dan stopt hij steeds bij het spoelen of centrifugeren. Ik heb geen display maar ik vermoed dat hij tilt is geslagen. Ik heb hem een reset gegeven en dan branden de lichtjes van spoelen en centrifugeren. Iemand die me kan zeggen wat ik kan doen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste Harry, Ik heb een Bosch WAE 28190 /04. Afgelopen week de koolborstels, lagers, en manchet vervangen. Machine draaide een poos goed. Maar nu branden na het starten van het programma alle lampjes behalve 1200. Ik heb alle stekkers nagekeken, de koolborstels nog een keer gecheckt en op lekkage. Ik kan niets vinden helaas. Misschien weet jij wat update: inmiddels ontdekt dat mijn lekdetector ingedrukt stond...
Link naar reactie
Ik neem aan dat je alle centrifuge snelheids lampjes muv de bovenste bedoeld. Is een voor mij onbekende code. Reset hem eens. - Sluit de deur - Programma knop op Centrifugeren - Druk de knop Centrifuge toerental in en houd deze ingedrukt. - Wacht even. - Draai de programma knop naar Afpompen. - Wacht even. - Laat de knop Centrifuge toerental los. - Draai de programma knop door naar Uit.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Error f21 daarna f63 Tijdens we electriciteits panne hadden stond onze wasmachine te draaien. Na de electriciteits panne opgelost was ( paar minuten geduurd) is de wasmachine wel terug gestart, maar later stond er de storing f21. Stekker uitgetrokken en toen kregen we F63. Water eruit gelaten via slangetje onderaan. Terug de stekker uitgetrokken voor de nacht, maar helaas nog steeds F63. Wou graag een reset doen maar vind voor dit type wasmachine geen uitleg op google nog bij Bosch zelf. type nummer: e nr. wae28471fg/05 8708 600255 - bosch maxx 7 Indien u een foto wilt van het front kan ik u deze doorsturen.
Link naar reactie
Is de normale restet procedure. Voor deze machine is data: - Sluit de deur - Programma knop op Spoelen - Druk de knop Centrifugeren in en houd deze ingedrukt. - Wacht even. - Draai de programma knop naar Centrifugeren. - Wacht even. - Laat de knop Centrifuge toerental los. - Draai de programma knop door naar Uit. Hij zou dan gereset moeten zijn.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Wat doet het "wassen" lampje? Lijkt op een E63/F63 melding wat aangeeft dat de machine "tilt" is. Mogelijk is een reset al voldoende. Voor deze machine is dat: - Sluit de deur - Programma knop op Spoelen/Centrifugeren. - Druk de knop Centrifuge toerental in en houd deze ingedrukt. - Wacht even. - Draai de programma knop naar Afpompen. - Wacht even. - Laat de knop Centrifuge toerental los. - Draai de programma knop door naar Uit. Hij zou dan gereset moeten zijn.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...