Ga naar inhoud

deur gaat niet open


Aanbevolen berichten

F13 is probleem met de deur vergrendeling. Probeer tijdens het openen van de deur hem iets omhoog/omlaag te wringen. Mogelijk krijg je hem dan open. Anders bovenblad verwijderen en proberen met je hand tussen kuip en voorkant door te gaan en het pennetje van de deur proberen weg te drukken. Lukt dit ook niet dan onderlangs proberen door hem een eind achterover te kantelen. Krijg je hem dan ook niet los dan wil dit alleen met geweld waarbij meestal ook de deur scheurt.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb een Bauknecht voorlader van pas drie jaar oud. Sinds enige tijd gaat de wasmachine de ene keer wel en de andere keer niet meer open na hetzelfde programma. Soms moet ik er dan twee keer een kort programma achteraan draaien en dan kan ik de deur openen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
Controleer eerst het filter van de pomp. Als hier prut in zit is de machine niet snel genoeg leeg gepompt en kan de deur niet open. Controleer ook of het schoepje van de pomp wel soepel in beide richtingen kan draaien. Als dit niet de oplossing is verwijder dan het bovenblad. Rechts zie je de nivo regelaar zitten (ronde schijf met draden en een rubber slangetje) Trek dit slangetje er af en blaas het slangetje door. Zet het slangetje terug en probeer opnieuw. Als dit ook niet de oplossing is dan graag het volledige type nummer vermelden, staat in de deurrand. Knipperen/branden er lampjes als de deur niet open wil? Staat er iets op het display (indien aanwezig)?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...