Ga naar inhoud

AEG Lavamat 64641 resetten


Aanbevolen berichten

Ik denk dat je een veel groter probleem hebt. Als je de trommel niet met de hand kunt draaien zitten de lagers vast en is het einde machine, kuip kan niet uit elkaar en complete kuip groep kost rond de € 270,00. Controleer dat eerst. Trek de snaar er af en controleer of de trommel of de motor vast zit.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goedemorgen, Ik heb een zag lavamat L71476LF. De filter is schoon. Hij pakt water en doet vervolgens niks meer.Geen wasprogramma dus.hij pomp het water nog wel weg, maar gaat ook iet verder. Er is geen foutmelding. Hij blijft gewoon op het aantal resterende minuten staan en doet niks meer. Iemand een idee?
Link naar reactie
Hallo, Ik heb een lavamat L71476LF. Filter is schoon, pakt water, pompt t ook weer wel weg, maar verder doet hij niks. Na t water pakken gaat hij niet verder met het programma. Er staat geen foutmeldingscode. Hij blijft alleen op de resterende aantal minuten staan. Heeft iemand een idee wat er mis is? Alvast bedankt
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...