Ga naar inhoud

zanussi toscane 1200 zwf1210 stopt gedur


rmotter

Aanbevolen berichten

bij mij is er een probleem in de zanussi 1210. ik heb hier geprobeerd om de foutcode te herlijden dmv start/stop en extra spoelen te drukken. ik krijg dan de code, start/stop en einde branden eerst gelijktijdig en daarna 4keer het lampje einde. dit herhaald zich steeds. het probleem begon met een verschikkelijk stuiterende machine en het niet afmaken tijdens centrifugeren. na openen bleken beide veren aan de bovenzijde trommel onderin te liggen. deze weer opnieuw gemonteerd en nu stopt het programma wanneer hij met centrifugeren moet gaan starten.?? iemand enig iedee?
Link naar reactie
Staat voor foutcode E51: sluiting in de motor of elektronica print. Hierdoor is de machine volgas gaan draaien, gaan stuiteren en zijn de ophangpunten losgeschoten. Controleer de elektronica module op losse contacten, vastgeplakt relais en koolboorstelgruis.Controleer ook de motor zelf op koolborstel gruis. Dit geleid en geeft vreemde verstoringen.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Na het afronden van het programma van onze machine blijft het lampje einde knipperen en gaat de deur niet open. Na de knoppencombinatie ingevoerd te hebben om een foutcode te achterhalen knippert 1 x start/pauze + einde en 1 x einde dan even niets en dan weer bovenstaande combinatie. Iemand enig idee? Groet, Hans
Link naar reactie
E21: controleer de afvoerpomp op soepel kunnen draaien en niet verstopt zitten. Is dit allemaal goed blaas dan het slangetje van de nivo regelaar(s) even door. Verwijder hiervoor het bovenblad. De nivo regelaar(s) zitten rechts boven. Ronde schijf en/of bus met een paar draden en een dun rubber slangetje. Trek het slangetje er af en blaas deze goed door. Zet slangetje terug en probeer opnieuw.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...