Ga naar inhoud

AEG LAV71670 pakt geen water


Nienke-3

Aanbevolen berichten

\"De kraan staat open, en als ik de afvoerslang loskoppel, druppelt er water uit. De toevoer lijkt dus in orde\" Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. Als de kraan dicht is zal de machine een E1x melding geven. Waar druppelt water uit? Uit de kraan of de afvoerslang. Draai als test de kraan eens dicht en zet de machine aan. Krijg je dan een E10 melding of iets anders op het display? Is de deur goed dicht? Niet op kinderslot? Wat staat er precies op het display aan meldingen?
Link naar reactie
Ik heb uw raad opgevolgd, de kraan dichtgedraaid, maar ik krijg geen enkele melding; ook niet als de kraan open is. Toen ik de slang loskoppelde liep er water uit de slang. Ik neem aan dat de kraan dus wel werkt. Verder geen meldingen. Ik heb het programma \'spoelen\' geprobeerd. De machine maakt geluid, de afvoer slang schokt even, maar het eindigt met een zwaar zoemend geluid.
Link naar reactie
Welke slang druppelt er.. De afvoerslang? Giet eens een paar liter water in de machine en kies dan voor afpompen. Pompt hij het water dan weg? Probeer de foutcode eens uit te lezen. Sluit de deur en kies voor een hoofdwas programma en start hem op. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Start Uitstel samen in en houd deze ingedrukt. Na een aantal seconden komt er mogelijke foutmelding op het display. Zo ja: welke melding? E00 betekend: geen fout gevonden.
Link naar reactie
[B]Welke slang druppelt er.. De afvoerslang?[/B] Nee, de watertoevoerslang. [B]Giet eens een paar liter water in de machine en kies dan voor afpompen. Pompt hij het water dan weg?[/B] Ja [B]Probeer de foutcode eens uit te lezen. Sluit de deur en kies voor een hoofdwas programma en start hem op. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Start Uitstel samen in en houd deze ingedrukt. Na een aantal seconden komt er mogelijke foutmelding op het display. Zo ja: welke melding? E00 betekend: geen fout gevonden. [/B] De melding EF04 kwam in beeld. Wat kan dit betekenen?
Link naar reactie
Ik kom weer terug op het eerste... EF4:Water fill pressure too low, no signal from flowmeter and electronically controlled valve is open. In 99% van de gevallen is er dus niet voldoende waterdruk of zit het filtertje tussen kraan en slang verstopt. Als dit niet zo is dan je leverancier bellen voor een reparatie (onder garantie)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...