Ga naar inhoud

wasmachine indesit wial 143 maakt herrie


patjed73

Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine indesit wial 143 maakt enorme herrie met centrifugeren ik heb al op internet gekeken en je kunt dus de lagers controleren door aan de wasribben te bewegen kijken of trommel speling heeft nu kwam ik er op dat moment dus achter dat er een wasrib los zat kan dit ook de herrie veroorzaken of moet ik toch aan iets anders denken ik voel namelijk geen speling trommel lijkt normale bewegingsvrijheid te hebben kraakt ook niet met heen en weer bewegen (dat ken ik namelijk nog van vorige machine) Mijn vraag dus in het kort maakt een machine veel herrie tijdens centrifugeren als een wasrib los zit???
Link naar reactie
Zou kunnen. Haal de rib er uit en probeer opnieuw. [B]ZONDER WASGOED [/B]!!!! anders loop je het risico op beschadigd wasgoed of het gaat deels door de gaatjes van de trommel heen. Als het niet over is kijken met een zaklamp door de gaatjes van de trommel heen of er wat tussen trommel en kuip zit wat het geluid veroorzaakt. Als het dan over is de wasrib vervangen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...