Ga naar inhoud

melding


P.-Beekes

Aanbevolen berichten

Je hebt (veel) te veel wasmiddel gebruikt. De machine kan dit niet in de normale spoelgang verwerken. Afhankelijk van het model gaat hij zelf nog een aantal spoelgange toevoegen of stopt er mee. Laat de machine z\'n spoel gedeelte van het was programma opnieuw uitvoeren. (2 keer op pauze drukken?) Geef de machine eens een wasbeurt op 95 graden zonder wasmiddel en wasgoed, het overtollige wasmiddel lost dan op. Verwijder ook de zeepbak, maak deze goed schoon en spoel de ruimte waar deze in zit goed schoon met heet/kokend water. Daarna met minder zeep wassen. Voor meer info graag het volledige type nummer.
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • 2 jaren later...
Graag wil ik melden dat als alle reinigingen gedaan zijn je toch moet denken aan een technisch defect. Ik heb in de gaten gehouden wanneer deze 5UD melding zich voordeed, altijd tussen 34 en 33 minuten nog te gaan. Dan pompt de machine water weg. Ik had 1 van de 2 pompjes stuk. Overigens vervangen voor 22 euro. Alles weer toppie.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...