Ga naar inhoud

vraag


jeannetteneuhaus

Aanbevolen berichten

Ik ben tevreden met mijn wasmachine zanussi ZWF 5140, komt omdat er een 30 min. programma op zit voor de fijne was. Deze gebruik ik heel veel. Nu heb ik alleen een probleem. De kleding voelt niet zacht en ruikt niet naar wasverzachter ( bij mijn vorige wasmachine nooit problemen gehad). Ik heb van alles geprobeerd, machine staat waterpas, weinig erin gedaan, veel erin gedaan, dikke en dunne wasverzachter gebruikt. Na de was voel je ook geen wasverzachter in de machine of deur. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
HarryO,bedankt voor het antwoord. Er blijft ook wel eens water in het bakje achter en soms ook niet. Dan moet ik het bakje eerst leeggooien anders wordt het bakje te vol en boven max. Mijn kleding voelt echt aan alsof er geen wasverzachter is gebruikt. Ik dacht eerst dat het misschien door het centrifugeren kwam, dat hij alles eruit gooit, maar de toerental is net zo hoog als mijn oude machine. Voorheen rook mijn kleding lekker en nu ruik ik eigenlijk helemaal niets en mijn was voelt ook niet echt zacht aan. Gr, Jeannette
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...