Ga naar inhoud

Infinite Loop error.


Aanbevolen berichten

Vanaf het moment dat ik mijn pc heb, heb ik ook al last van het vastlopen tijdens spellen: het bekende infinite loop probleem. Na langdurig te hebben gezocht op internet en zo'n beetje alle drivers voor mijn videokaart te hebben geprobeerd had ik nog steeds geen oplossing. Dit terwijl ik lang niet de enige was die dit probleem had. Gelukkig kreeg ik vorige week het bericht van de fabrikant van mijn pc (Ibm) waarin stond dat ze veel klachten hadden ontvangen over de pc die ik heb. Nu komen ze ook met een oplossing! Ze gaan nu iets veranderen op het moederbord (ik weet niet precies wat) waardoor, als het goed is, alles is opgelost. Waarschijnlijk is het infinite loop probleem dus een hardwarematig probleem en heeft het dus niet zo veel te maken met drivers. Misschien is het een tip voor anderen die hetzelfde probleem hebben om gewoon naar de fabrikant te gaan of om zelf uit te gaan zoeken wat er misschien hardwarematig fout is. Michiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...