Ga naar inhoud

Spelen op twee beeldschermen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort twee beeldschermen met W98SE aangesloten. Ze werken prima, hoewel verschillende videokaarten NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 en ATI Rage 3D rage 2 (atir3). Kan ik nu op twee beeldschermen tegelijk een of ander spel spelen (lukt tot nu toe niet). Bijv op ene beeldscherm rechter bliveld en op het andere linker blikveld? Zo ja kan dat met alle spellen of alleen met bepaalde. Mooi B. [ Dit Bericht is bewerkt door: mooi bennekom op 2002-02-21 23:04 ]
Link naar reactie
Volgens mij kan dit niet, spellen kan je meestal alleen maar op je primaire scherm spelen. Als het al kan, dan zal het spel het speciaal moeten ondersteunen. 2 Spellen door elkaar lijkt me sowieso erg lastig, doordat ze allebei op de primaire display willen, je komt waarschijnlijk in de war met multitasking, en je performance gaat eraan. Niet te vergeten dat je zelf in de war komt met 2 spellen tegelijk :grin:
Link naar reactie
MS Flightsim is volgens mij het enige 'spel' dat zo'n constructie ondersteund. Spellen die OpenGl gebruiken werken niet eens fatsoenlijk als de 2e monitor aan staat bij zo'n opstelling. Alhoewel er in de nieuwe OpenGl-versie met dit soort opstellingen rekening wordt gehouden. Weet iemand hier meer van ? SS ondersteund 2 beeldschermen ? Toch eens proberen dan :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...