Ga naar inhoud

Nieuwe drivers installeren............


Aanbevolen berichten

Hallo. Zou iemand mij is uit willen leggen hoe ik nieuwe drivers voor mijn videokaart moet installeren.Ik heb een Asus v7700Gf2Gts,en maak nog steeds gebruik van de originele drivers.Ik heb detonator drivers gedownload,maar weet niet hoe ik ze moet installeren.De oude drivers moeten waarschijnlijk eerst verwijderd worden.Heb ik al een keer gedaan,via software toevoegen/verwijderen,maar kreeg toen die detonator drivers niet geinstalleerd.Wie weet er ook nog goede drivers voor deze kaart?Ik heb enkele keren een benchmark gedraaid,3dmark2001Se,en ik haal maar een score van zo rond de 2950.Ik heb een Asus A7A266 mobo,met 460mb Sdram,een harde schijf van Samsung ATA66 5400Rpm 20,0Gb.De cpu is een Amd TB 1,2@1,33.Volgens mij moet hier een hogere score mee te behalen zijn,of heb ik dit mis? Alvast bedankt.Gr.Mark. [ Dit Bericht is bewerkt door: weert114 op 2002-02-19 14:23 ]
Link naar reactie
Je moet eerst de oude drivers installen, en daar vor in de plaats standaard VGA adapter installeren. Daarna rebooten. Vervolgens unzip je de det. drivers in een directory. Daarna selecteer je in appartaatbeheer driver bijwerken, en wijs je de directory aan waar je de det. files in geunzipped hebt. Als het een autoinstaller is, dan hoeft dat niet, en kan je gewoon de exe file draaien.
Link naar reactie
Bedankt. Ik heb op de Nvidia website nieuwe detonator drivers gedownload en dat was een .exe bestand.Was een fluitje van een cent.Alleen heb ik nu weer een probleem.Als ik 3dmark2001 draai krijg ik op een gegeven moment een foutmelding,en stopt de benchmarktest.Denk dat dat met de nieuwe drivers te maken heeft.Zal nog ff proberen de cpu terug te klokken,kijken of dat helpt. Gr.Mark. _________________ Bedenk voor je iets zegt,heb ik het allemaal wel goed gelezen? [ Dit Bericht is bewerkt door: weert114 op 2002-02-19 18:06 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...