Ga naar inhoud

Update videokaart


Aanbevolen berichten

Oke jongens bedant tot zover.Hier heb ik wat aan. Tot zover is het duidelijk. Maar om de nieuwe stroom van first personshooters, hoezo verslavend?(Wolfenstein, Medal of Honer e.d), mooier op mijn LG flatron 795ft Plus te krijgen is een Geforce 3 wenselijk, toch? Alleen mijn cpu (550 pentium III) zou dan te traag zijn. Deze zal dan eventueel ook ge-update moeten worden. Ik kan dan doorgaan met 1 ghz P III of overstappen op een AMD (met een nieuw moederbord). Wat is dan verstandig en beurstechnisch verantwoord.
Link naar reactie
Tsja, dat ligt er een beetje aan wat je voor een PIII 1000 MHz betalen moet. Als dat erg veel is, zou ik liever voor een wat snellere Athlon gaan, zelfs met een PIII 1000 MHz zal je niet de volle snelheid uit een GF3 halen. Een AXP 1800+ (1533 MHz) + mobo + 512 MB DDR kost ongeveer 550 Euro, en een PIII 1 GHz kost nieuw 170-180 Euro. Kost minder, en de vooruitgang is evengoed goed merkbaar tov een 550 MHz processor. Je zal alleen uit moeten zoeken of het allemaal in je huidige mobo gaat werken. Als je wel een ander mobo moet, dan zou ik sowieso voor een AMD AXP gaan, de 1800+ is niet gek veel duurder, maar wel 1,5 keer zo snel. maw, het is eigenlijk meer een kwestie van hoeveel wil je uitgeven.
Link naar reactie
Bedenk wel dat je een goede voeding moet hebben voor een XP, 300 watt minimaal Ik heb net ook de boel geupgrade AMD XP 1600 unlocked DFI ad70sr (kt266a met raid controller) 256 mb Dane Elec Aopen 300 watt kast + coolers was ik zo'n 575,- euro kwijt Radeon 8500 of GF3 ti200 erbij a 275 euro totaal 850 Euro ongeveer. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-02-19 08:23 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-02-19 08:27 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...