Ga naar inhoud

Problemen met Detonator 27.xx...


Aanbevolen berichten

Alle divers in de nieuwe detonator 27.xx serie werken bij mij niet goed... Met win 98se + Directx 8.1 + via 4.37 en Geforce 3... Opzich werkt alles goed, tot ik wil gaan overklokken (met nvmax bijv), dat krijg ik deze foutmelding: "RUNDLL Er is een fout in NvQtwk De vermelding ontbreekt: NvHwCtl" Met de 23.11 en 23.12 heb ik nooit problemen gehad, maar ik wil toch de nieuwste drivers gebruiken.. Ik heb ze al verschillende malen met de detonator destoyer verwijderd en opnieuw geïnstallerd maar het wil maar niet goed werken... Iemand raad??
Link naar reactie
- heb je bij software in het configuratiescherm de Nvidia drivers ook verwijderd? - heb je voordat je nieuwe drivers installeerd, je beeldschermadapter op standard VGA PCI adapter ingesteld? Zo ja, dan werken die drivers gewoon niet.. Het gaat er bij detonator drivers niet om het versienummer, maar om degene die goed draait op jou computer. Zowiezo is die versie die je wilt gaan gebruiken een betaversie..dus kunnen er nog bugs in voorkomen als 23.11 goed bj jou heeft gedraaid, zouk em terugzetten (en bovendien is dit de nieuwste officiele driver)
Link naar reactie
[quote:48dd9bd148] Op 11-02-2002 14:02, schreef X-TREMiST: - heb je bij software in het configuratiescherm de Nvidia drivers ook verwijderd? - heb je voordat je nieuwe drivers installeerd, je beeldschermadapter op standard VGA PCI adapter ingesteld? [/quote:48dd9bd148] Ja dat heb ik allebei gedaan, ik heb net de 23.12 drivers weer teruggezet... maar het lijkt me toch vreemd als de 27.20, 27.30 en 27.42 allemaal niet werken...
Link naar reactie
Ik gebruik nvmax, GTU, rivatuner, en powerstip maar alle doen het niet... Toch zijn het vrij nieuwe versies... Btw waar kan ik de nieuwe rivatuner downen? (de link op tweakers is dood) Het is ook vreemd dat er fouten zitten in de samenweking tussen deze programma's (ook met de 23.12 drivers), de ene geeft bijv aan dat 24bit z-buffer aan staat en de ander juist dat het uit staat (GTU en RT). Welke moet ik nou geloven... Iemand nog suggesties?
Link naar reactie
ten eerst is het niet verstandig om 4 verschillende tweak programmas te hebben draaien. dat vraagt om problemen. (temisnte dat had ik ook toen ik er meer dan een had draaien) Dit is ook de reden waarom de software elkaar tegenspreekt. 24-bits Z-buffer kun je gewoon aanzetten met Rivatuner. no probs. Uninstall alle tweak software die je heb en instaleer: [url=http://www.guru3d.com/rivatuner]Rivatuner 2.0 RC10[/url] en probeer het nu nog eens.
Link naar reactie
Ik heb net alle tweaksoftware verwijderd.. en de nieuwe rivatuner geïnstalleerd... Ik zal nu weer even men drivers verwijderen en de nieuwe installeren.... _________________ Abit KG7, AMD Thunderbird @1530, Corsair 256 MB PC2400, Leadtek Geforce 3 250/550 [ Dit Bericht is bewerkt door: 2FAST op 2002-02-12 08:47 ]
Link naar reactie
Ze werken! ... Maar nog niet helemaal goed.. De Desktop explorer werkt niet. Hij komt met de IE en dan "Bewerking is afgebroken" ... en de frequentie van mijn monitor gaat steeds op "standaard waarden adapter" na het overklokken, dus ook bij het opstarten. Iemand nog suggesties? (werkt het bij jullie wel allemaal goed onder win 9x?) _________________ Abit KG7, AMD Thunderbird @1530, Corsair 256 MB PC2400, Leadtek Geforce 3 250/550 [ Dit Bericht is bewerkt door: 2FAST op 2002-02-12 09:49 ]
Link naar reactie
laat die 23.11 nou gewoon staan; die werken toch goed?? en de performance zal heus niet zo veel beter met die 27.* drivers.. ze werken gewoon niet met jou systeem, klaar! ik heb datzelfde probleem met de 22.* serie, die doen het bij een heleboel gasten wel goed en bij mij niet. ps. ik heb die 27.20 driver nu ook geinstalleerd en ik ga toch ook maar weer terug naar 23.11; de performance bij mij is alleen maar achteruit gegaan (t zijn wel de XP drivers)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...