Ga naar inhoud

3Dmark 2002/2003


Aanbevolen berichten

Gevonden op hardwareinfo.net: [quote:fc455b2b67] Op de officieele introductie van de nVidia GeForce 4, vandaag gehouden in het Atomium in Brussel, spraken we toevallig een van de medewerkers van MadOnion.com, de makers van de beroemde 3D Mark benchmarks. Aangezien vorig jaar bij de introductie van de GeForce 3 vrijwel tegelijkertijd 3D Mark 2001 werd geintroduceerd, was natuurlijk de grote vraag: wanneer kunnen we 3D Mark 2002 verwachten? Het antwoord was verrassend: een 2002 versie van 3D Mark zal niet verschijnen. De eerst volgende versie zal meteen 3D Mark 2003 worden, en wordt geintroduceerd zodra Direct X 9.0 final op de markt is. MadOnion.com verwachtte dat dit ergens aan het eind van de herfst zou gaan gebeuren. Pikante informatie is dat men ons nu al wist te vertellen dat de nét geintroduceerde GeForce 4 níet compatible zal zijn met alle 3D Mark 2003 tests, aangezien de GeForce 4 niet volledig DirectX 9 compatible is. Dit geeft in principe aan dat een gloednieuwe GeForce 4 Ti videokaart dus eigenlijk eind van dit jaar alweer ouderwets is. nVidia gaf tijdens een ander gesprek echter op haar beurt weer aan dat men ons kon verzekeren dat zij de allereerste op de markt zouden zijn met een Direct 9 compatible videokaart, eerder dan alle concurrenten. Een ferme uitspraak, waarbij geen slag om de arm genomen werd. [/quote:fc455b2b67] Ferme uitspraken van nV, ik hoop dat ze die waarmaken kunnen....
Link naar reactie
Ik ben erg benieuwd. ik denk zelf dat Ati met hun R300 eerder uitkomen met een DirectX 9 kaart. dat 3Dmark200? een DirectX 9 benchmark zou zijn was al bekend. 3dmark99 was DirectX 6 3dMark2K was DirectX 7 3dMark2001 was DirectX 8 Madonion had al eens eerder laten vallen dat de volgende DirecX 9 zou ondersteunen. Nu maar afwachten wie er als eerste een directX 9 kaart gaat uitbrengen.
Link naar reactie
Sorry hoor, maar wat een gelul van Hardware info. Die lui snappen er helemaal niks van volgens mij. DirectX 9 is nog niet eens final hoe moet je dan in hemelsnaam een kaart maken die dan DirectX9 [b:bcbcf77fe4]compliant[/b:bcbcf77fe4] is. Waar ik me ook aan erger is dat er veel teveel hardware sites zijn die niet het verschil weten tussen compatible en compliant !! Het woord compatible is hier volkomen verkeerd. en hoezo ouderwets? Is de GF2, Kyro 2 of de Radeon 64 ook ouderwets... dacht het niet. Wat had nVidia dan moeten doen met de GF4? ze hebben de juiste beslissing genomen door het GF3 ontwerp op te waarderen en te verfijnen zodat ie beter presteerd dan de Radeon 8500. WAT WIL JE DAN NOG MEER !!! Wat hadden de heren van hardware info dan gewild, een kaart van €800,- die je over een jaar pas kan gebruiken!!! en met de herfst dat je dat sucky 3DMark2003 kunt gaan afdraaien en dan aan je buurvrouw laten zien hoe geweldig de graphics zijn die in DirectX nog minimaal 2 jaar duren!!! *&%$@# !!! (ik ga me hier steeds meer over op winden) sorry hoor maar hier zakt mijn broek vanaf van dit soort domme commentaar [img:bcbcf77fe4]http://www.3dspotlight.com/forum/smileys/mad.gif[/img:bcbcf77fe4] _________________ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...." [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-08 07:59 ]
Link naar reactie
Je hebt gelijk hoor, nVidia heeft altijd een half jaar cycle, dus de volgende kaart komt in september en dat is dus voordat dx9 er is. Ze hebben tijd zat, en zeker omdat deze kaart (gf4) in december al helemaal klaar was en ze alleen wat hebben gewacht met uitbrengen om nog wat gf3 kaarten te kunnen verkopen. Maar, ik zou maar een riem kopen als je broek zo makkelijk afzakt. :wink:
Link naar reactie
Hm, met je verkeerde been uit bed gestapt? :wink: Maar het is idd een beetje een oud verhaaltje "De kaart heeft geen ondersetuning voor alle DX 8.1 features, dus is hopelos ouderwets" _________________ TB 1GHz@1.2GHz 1.8V 512MB @150 mhz ABIT KT7A ATI Radeon 8500 Retail 283/300 [ Dit Bericht is bewerkt door: BA op 2002-02-08 10:32 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...