Ga naar inhoud

Multi ATI Radeon 7500 vragen


Aanbevolen berichten

Heb een Radeon 7500 (Build by ATI) retail gekocht. Prima ding, maar een paar vragen. -Kleurprofiel, wat is dat, er staat niks bij in Windows XP. -Overklokken--->heatsinks op geheugen ja/nee. Standaard fan vervangen ja/nee. -Is met mijn systeem de Radeon 7500 op z'n max, of kan ik er nog meer uitpersen met een snellere proc. Zo ja, met welke proc is de max te halen. Specs: -AMD Duron 650 @ 715 mhz -Asus A7VE+ KT133 mobo -256 Mb pc-133 sdram -Soundblaster Live! 5.1 -ATI Radeon 7500 64 MB Retail (Built by ATI)
Link naar reactie
[quote:024aae8679] Op 26-01-2002 15:17, schreef GeForce Mike: eerste 2 vragen weet ik niet. ik heb geen ervaring nmet overklokken van de Radeon 7500. hij is zonder extra cooling redelijk over te klokken Je systeem rent achter je Radeon aan. met een 1ghz of snellere CPU haal je er meer uit. Duron 1200mhz zal voldoende zijn bijvoorbeeld. [/quote:024aae8679] Een 1400Tb er in + powerstrip,moet jij eens kijken.!!!!
Link naar reactie
Ok dat word dus een AMD Thunderbird 1.2 ghz gezien mijn krappe beurs. Maar in het begin toen de T&L technologie werd aangekondigd zei men dat het de processor zou ontlasten. Maar dat is dus niet helemaal waar? Misschien dat de T&L unit nog voor 50% afhankelijk is v/d proc.? Of is de technologie nog niet zo ver ontwikkeld dat er 100% T&L mogelijk is?
Link naar reactie
De T&L ontlast wel maar er zijn andere taken bijgekomen of verzwaard. Spellen worden steeds complexer (meer geometrie) waardoor je altijd een processor moet blijven gebruiken die voldoende data naar de grafische kaart kan schoppen om voldoende frames te kunnen maken. _________________ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...." [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-01-26 20:04 ]
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...