Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

de pc (zowel onder win2000 als win ME en XP) freezes als ik een applicatie zoals mediaplayer, movie maker, premiere of media studio open. Dit is te voorkomen door de hardware acceleration te verminderen (minder dan de helft tussen NONE en FULL),bij deze stand zijn direct draw en direct 3D acceleration uitgeschakeld, het zelfde gebeurt als ik de Direct Draw van directX (8.1) wil testen. Het ligt niet aan de videokaart (meerdere kaarten getest).

mijn systeem: MSI mobo kt7 PRO 2 A athlon 1200 534 mb RAM geForce 2 mx 400 64mb videokaart

Link naar reactie
quote:
Originally posted by MKM: de pc (zowel onder win2000 als win ME en XP) freezes als ik een applicatie zoals mediaplayer, movie maker, premiere of media studio open. Dit is te voorkomen door de hardware acceleration te verminderen (minder dan de helft tussen NONE en FULL),bij deze stand zijn direct draw en direct 3D acceleration uitgeschakeld, het zelfde gebeurt als ik de Direct Draw van directX (8.1) wil testen. Het ligt niet aan de videokaart (meerdere kaarten getest).

mijn systeem: MSI mobo kt7 PRO 2 A athlon 1200 534 mb RAM geForce 2 mx 400 64mb videokaart


Bios update tot 3.3 Nieuwste Via drivers(net new) AGP Aperture in de Bios op 4 zetten. Zo lukte het mij ook (zelfde board)

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...