Ga naar inhoud

Matrox G450 en Abit KR7A (Win 98 SE)


Aanbevolen berichten

Als ik de 4.1 driver instal van mijn MB, dan word mijn beeld onstabiel, en moet ik de Hardware Acceleratie (Display Properties) terug zetten, waardoor ik niet meer alle optie`s van mijn Grafiche kaart kan gebreuken. Is hier een oplossing voor? Ik heb de nieuwste driver van Matrox op mijn systeem staan. (Win 98se)

BVD Rob

Link naar reactie
De-installeer je Matrox drivers. Reboot en ga naar je bios. In de BIOS moet je de AGP aparturesize op maximaal of 256 hebben staan. PNP OS op NO en Assign IRQ to VGA enabled.

mischien nog even je OS updaten als je dat ooit gedaan hebt en de laatste 4in1 van www.viatech.com installeren.

Hierna opnieuw de Matrox drivers installeren. Bij mij heeft het ooit eens geholpen...

------------------ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...."

Link naar reactie
Ik heb gisteren nog eens die nieuwe driver 4.1 en de nieuwste driver van matrox er op gezet,(dit alles na een format)en toen deed die het wel, het beeld bleef stabiel. Kreeg geen vegen en rommel meer op het scherm na openen en sluiten van vensters. Maar zou ik jou verandereingen toch nog kunnen proberen ook al doe ik niet eerst de drivers de-intaleren?

Groeten Rob

Link naar reactie
Ik heb gisteren nog eens die nieuwe driver 4.1 en de nieuwste driver van matrox er op gezet,(dit alles na een format)en toen deed die het wel, het beeld bleef stabiel. Kreeg geen vegen en rommel meer op het scherm na openen en sluiten van vensters. Maar zou ik jou verandereingen toch nog kunnen proberen ook al doe ik niet eerst de drivers de-intaleren?

Groeten Rob

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...