Ga naar inhoud

Asus V7100 drivers voor OS/2


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by BA: Die staan Hier, aan de linkerkant van de page.

Bedankt voor de tip. Ik heb de driver gedownload en uitgepakt. Installatie gestart, maar halverwege vraagt het systeem dan om de "NVIDIA NV4 GRADD display driver diskette". En nou kan ik die weer niet vinden. Weet je toevallig waar die staat?

bedankt, Marco Polak

Link naar reactie
quote:
Originally posted by MarcoPolak: Bedankt voor de tip. Ik heb de driver gedownload en uitgepakt. Installatie gestart, maar halverwege vraagt het systeem dan om de "NVIDIA NV4 GRADD display driver diskette". En nou kan ik die weer niet vinden. Weet je toevallig waar die staat?

bedankt, Marco Polak


Vraag dat ff in altanatieve os forum daar zitten meer os2 gebruikers. Of mod mov dit ff.

Link naar reactie
Werkt het ook niet als je dan weer naar die driver verwijst? Ik kan het me haast niet voorstellen dat die nioet bij de drivers zit als je die persee nodig hebt. Vraag er evt eentje bij nVidia zelf (gewoon mailen) die zijn meestal wel vlot met aantwoorden.

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 1.8V 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380) detonator 22.80 3Dmark2001 fastest 3Dmark2000 fastest

[This message has been edited by BA (edited 08-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by BA: Werkt het ook niet als je dan weer naar die driver verwijst? Ik kan het me haast niet voorstellen dat die nioet bij de drivers zit als je die persee nodig hebt. Vraag er evt eentje bij nVidia zelf (gewoon mailen) die zijn meestal wel vlot met aantwoorden.

PS nee, ik kan geen drive of directory of path opgeven, er komt gewoon een window dat vraagt om een flopppy in de drive te doen.

Maar ik heb een GENGRADD driver in de standaard os2 driver set gevonden, en dat werkt goed geloof ik.

NVidia heeft geen email adres? Staat niets op hun site. Ze zeggen daar wel zelf geen ondersteuning te geven en verwijzen naar de kaart fabrikant.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...