Ga naar inhoud

Matig resultaat met TV out


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een beetje geexperimenteerd met de TV Out van mijn nVidia NV11 Geforce 2 MX 64 MB (da's een mond vol) op mijn nieuwe PC. Het experiment was leuk maar het resultaat was maar matig. Twee vraagjes daarom:

1) Hoe belangrijk zijn de kwaliteit van de TV en de kabels e.d.? (Het TV'tje dat ik gebruikte was namelijk echt niets bijzonders en de kabels evenmin (s-video kabeltje, stereokabeltje en scartplug bijelkaar misschien € 25).

2) Ik kreeg Win DVD op zich wel in z'n eentje aan de praat op de TV (zodat ik op de PC-monitor nog handig had kunnen doorwerken in - zeg - Word) maar het DVD-beeld zelf bleef zwart. Sterker nog: toen ik Win DVD over de beide schermen verdeelde, had ik maar gedeeltelijk DVD-beeld! Ra ra, hoe kan dat?

Link naar reactie
Het programma WinDVD ken ik niet. De ervaring die ik heb met kabels is dat je toch wel een goede beeld kabel moet gebruiken. Ik gebruik zelf een SVHS kabel van het merk Bandridge.

PGV6609 Profigold interconnect SVHS-SVHS 10m 24K Gold Plated Metal Plugs 99,96 % OFC

Perfecte kwaliteit.

------------------ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...."

[This message has been edited by Slashhead (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...