Ga naar inhoud

PCI videokaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een Compaq Pressario 5060 (ook maar gekregen via een pc prive project, dus ik kan er ook niets aan doen). 333MHZ PCU, 170 MB MEM, 13+4 GB schijven 4MB ATI videokaart.

Nu wil ik er een videokaart inzetten waarmee mijn kinderen ook een 3d spel mee kunnen spelen. Aangezien Compaq de gewoonte heeft alles maar vast te solderen op het moederbord kan ik dus alleen een PCI kaart kwijt.

Kan iemand mij adviseren welke kaart ik het beste kan kopen ? Heeft het bv zin om een Hercules 3d Prophet 4000 xt PCI er in te zetten, of heeft dat geen zin met een processor van 333 MHZ?

Groet,

Cecodeel

Link naar reactie
quote:
Originally posted by VTec: [quote:f7449a1aed]Maar er is nog een benchmark: het enthousiasme van de kids.
Misschien wel de belangrijkste benchmark :smile:

[/quote:f7449a1aed]

Hoezo misschien? Het is wel weer duidelijk wie hier nog geen vader is. :wink:

Hoewel, kids zijn ook wel lastig op zijn tijd, ze reduceren je pc tijd behoorlijk al is het maar omdat ze er zelf achter willen zitten en Harry Potter spelen. (koste trouwens nog redelijk wat moeite om die vloeiend te laten lopen, moest gewoon een beetje gaan zitten editten in de HP.INI :sad: )

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...