Ga naar inhoud

21 inch van DELL


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by FlvanSon: (Op een (21"!)monitor zou ik niet besparen) >Dell maakt middenmoters.

Heeft dat ding een typenummer?


Ik wil ook graag goeie!!! vandaar mijn vraag.

Het typenummer weet ik niet meer maar ik kan helemaal niets vinden over dell monitoren(plaatjes, testen, enz.)

Staat "triniton" niet voor een bepaalde kwaliteit? In het scherm zie horizontaal 2 draden lopen en het is een platte beeldbuis, dat is toch ook beter/mooier?

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Carmen: thanks, zo een is het inderdaad. Kost daar wel €890. Ga ik toch denken dat €539 een koopje is.

Inderdaad is het een koopje. 21" voor €539 kan toch niet goed zijn. Hoe groter de monitor hoe meer risico's dat er iets niet in orde is. Je kunt beter voor een ander merk gaan zoals EIZO, Iiyama. Die hebben zich op dit vlak al bewezen.

Link naar reactie
Kan nooit, zo goedkoop, en dan nieuw. Kijk daar heel erg mee uit, er is een zaak (ik geloof Lebox) die zgn. refurbished modellen verkoopt, zeg maar opgelapte tweedehands monitoren. En als je toch die monitor wilt kopen, vraag dan eens hoe het zit met de garantie. Drie jaar is normaal (en voor zo'n aanbieding waarschijnlijk ook wel nodig).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...