Ga naar inhoud

krassen op de monitor


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Captain_Kansloos: Beetje Glasex? En dan afdoen met een vochtige doek?


NOOIT!!! met iets als Glasex op een anti-statische/anti-reflectie laag gaan sprayen. Zit namelijk veel IPA in en dat doet echt niet veel goeds met de laag. Niet dat ik wel weet waar je hetwel goed mee kan krijgen maar dat in elk geval niet! Misschien even aan iiyama zelf vragen?

Link naar reactie
Ik heb een Iiyama vision master pro 451 met een diatron beeldbuis. Omdat er iets op de beeldbuis zat ben ik er met m'n duim in m'n mouw (zachte stof) er overheen gegaan, en nu zitten er krassen op de beeldbuis. Heeft iemand een idee hoe ik die weg kan krijgen? Omdat het oppervlak klaarblijkelijk veel kwetsbaarder is dan ik had gedacht durf ik er ook niet mee te experimenteren
Link naar reactie
Een middel dat goed werkt is:

Screen 99, beeldscherm reiniger met antistatische effekt.

CRC Industries Europe n.v. Touwslagerstraat 1 B-9240 Zele, België. tel (+32)(0)52 45 60 11

Ik bestel het via mijn werk, ik heb helaas geen idee in welke winkel je dat spul kunt krijgen. Vandaar dat ik het adres heb vermeld dat op de spuitbus staat.

------------------ "No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa...."

Link naar reactie
Als het echt krassen in het glas zijn, is er niets meer aan te doen. Ga vooral niet experimenteren met tandpasta of zo (die tip wordt wel eens gegeven), je vernaggelt je coating compleet. Je kunt nog proberen of het misschien geen vetstrepen zijn, maar als je ze voelt met je nagel, is er niets aan te doen.

Ik heb hetzelfde gehad (HD was ertegenaan gevallen), heb mijn scherm verkocht en een nieuwe gekocht (wederom een Iiyama) die ik schoonmaak met een stofdoek, als het moet met wat water, en als ie echt smerig is met Screen99.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...