Ga naar inhoud

zwart/wit beeld


Aanbevolen berichten

ik heb een GeForce II Pro. Ik heb een s-vhs kabel aangesloten aan mijn tvout en aan het uiteinde omgezet naar scart en zo aan mijn tv gestoken (kabel en scart omzetter in 1 kit gekocht). Mijn probleem is nu dat ik alleen zwart/wit beeld krijg. Ik heb mijn drivers geupdate, pal, ntsc, vanalle instellingen gewijzigt, vanalle programma's gebruikt (tvtool, tvcc), het aan video gehangen, aan 2 verschillende tv ingangen, maar niets hielp. Wie kan me helpen!
Link naar reactie
Ik was laatst bij een maat van me en die had ook Zwart/wit beeld op ze nieuwe Breedbeeld en hij had ook een SVHS aansluiting. De TV beleek WEL svhs te omndersteunen. Na wat zappen door de EXterne kannalen van de TV (AV / EXT1 / EXT2 / SVHS1 /SVHS2 ) kwam er ineens wel kleur. probeer dat ook eens. hij had kleur op kanaal SVHS2 en 3.
Link naar reactie
Ik gebruik zelf ook composite, omdat ik die bij de videokaart kreeg, en ik te lame ben om een SVHS -> Scart converter te gaan halen om te proberen :grin: Ik vind ieg dat die composite kabel voldoet, helemaal omdat ik hem toch voor DivX gebruik, dan valt het kwaliteitsverschil wat minder op denk ik.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...