anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Delen Geplaatst: 6 april 2002 ik heb een GeForce II Pro. Ik heb een s-vhs kabel aangesloten aan mijn tvout en aan het uiteinde omgezet naar scart en zo aan mijn tv gestoken (kabel en scart omzetter in 1 kit gekocht). Mijn probleem is nu dat ik alleen zwart/wit beeld krijg. Ik heb mijn drivers geupdate, pal, ntsc, vanalle instellingen gewijzigt, vanalle programma's gebruikt (tvtool, tvcc), het aan video gehangen, aan 2 verschillende tv ingangen, maar niets hielp. Wie kan me helpen! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Waarschijnlijk ondersteund je TV geen SVHS, a;s dat het geval is krijg je zwart-wit beeld. Je zult dus een composietkabel moeten gebruiken. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 is dat'n hele nieuwe kabel ofwat?:( heb wel ene van min. 6 meter nodig Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 is wel 'n nieuwe tv, breedbeeld, nog maar enkele maanden uit, en die ondersteund dat niet? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Dat kan voorkomen, ligt er aan wat voor merk je hebt. En je hebt idd een hele nieuwe kabel nodig. Composiet is een enkele kabel met een gele tulpstekker, misschien zat er ook een metertje of zo bij je videokaart om te testen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 nee, ik denk dat ik weet welke je bedoelt, dat is gewoon die andere uitgang die je hebt aan je videokaart? Is daar niet veel kwaliteitsverlies als die minstens 7 meter moet zijn? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Dat ligt er aan, ik weet niet wat voor merk videokaart je hebt, en dus ook niet of je een composiet uitgang hebt op je videokaart. Verder valt het verlies op 7 meter wel mee als je geen el cheapo kabels gebruikt :smile: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 GeForce II Pro kaart, bah, dus weer zo'n 30 euro kwijt :sad:(( Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Ik was laatst bij een maat van me en die had ook Zwart/wit beeld op ze nieuwe Breedbeeld en hij had ook een SVHS aansluiting. De TV beleek WEL svhs te omndersteunen. Na wat zappen door de EXterne kannalen van de TV (AV / EXT1 / EXT2 / SVHS1 /SVHS2 ) kwam er ineens wel kleur. probeer dat ook eens. hij had kleur op kanaal SVHS2 en 3. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Dat het een GF2 Pro kaart is maakt niet uit, het gaat om het merk :smile: Niet alle merken hebben de zelfde opties. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 ik heb een samsung tv btw. ik krijg maar op 1 post beeld dat is op video 2 of 1, hangt af op welke scart aansluiting je die aansluit. ik heb beide geprobeerd, de één id RGB, andere niet dacht ik Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Heb je geen SVHS aansluitng op je tv? dan heb je ondanks dat je een nieuwe TV heb geen SVHS ondersteuning en dan hou je Zwart/wit beeld als je een SVHS kabel gebruikt. Dan moet je dus toch een Composiet kabel gaan gebruiken. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 leuk:( andere kabel dus, kan zo'n aansluiting ook op de video zitten? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 ja dat kan volgens mij wel dat ie op je videorecorder heb, moet je wel een SVHS recorder hebben :grin: die Composite kabels zijn zo slecht nog niet hoor. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 mjah, maar ik heb wel zo'n 32 euro betaald voor die stomme kabel :smile: daarmee, toch een aansluitinkje zoeken anders gaan'k wel is een nieuwe kabel halen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Ik gebruik zelf ook composite, omdat ik die bij de videokaart kreeg, en ik te lame ben om een SVHS -> Scart converter te gaan halen om te proberen :grin: Ik vind ieg dat die composite kabel voldoet, helemaal omdat ik hem toch voor DivX gebruik, dan valt het kwaliteitsverschil wat minder op denk ik. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.