Ga naar inhoud

Siemens extraklasse f1000


Paul-Overkamp

Aanbevolen berichten

Is een gok, ik kan geen volledige documentatie vinden. Volgens mij staat foutcode 3 inderdaad voor problemen met afpompen. Als je de machine vol laat lopen en dan voor afpompem kiest, pompt hij hem dan wel geheel leeg? Zo nee: controleer de pomp op soepel kunnen draaien van het schoepje in de pomp en controleer de slang tussen kuip en pomp. Hier zit een Eco bal in. Mogelijk blijft deze klemmen. Als hij hem wel geheel leeg pompt dan zit het probleem mogelijk in de slang van de nivo regelaar. Verwijder bovenblad en zoek de nivoregelaar (=ronde schijf met draden en een rubberslangetje) Trek het slangetje er af en blaas de slang door. Probeer de machine dan opnieuw. PS: is het type nummer in de deurrand WH61091 ?
Link naar reactie
In de deur staat WH 51080/01. Heb het euvel al ontdekt. Mijn vrouw betrapte hem op heterdaad maakte een brommend geluid maar deed niks. Heb hem ter hoogte van de pomp een klap gegeven en deze begon acuut te draaien. Heb de pomp vervangen en de 17 jarige machine draait weer als een zonnetje. Nog bedankt voor de moeite. Groeten Paul
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...