Ga naar inhoud

Desktop pc voor ¤450,-


Aanbevolen berichten

Beste mensen van computertotaal, Ik wil graag een computer voor 450 euro, Ik wil er niet al te zware games op spelen zoals Total war games, Assassin's creed games(ook als het kan Assassin's creed 4 Blackflag.De games hoeven niet allemaal op high enzo normal 720p is goed genoeg. Ik heb nog een windows 7 licentieen en nog een dvd-station, ik heb ook alle randapperatuur al. Alvast bedankt, Gr. Omorskate1999 :D
Link naar reactie
[quote:b0f20b7c39="Omorskate1999"]Beste mensen van computertotaal, Ik wil graag een computer voor 450 euro, Ik wil er niet al te zware games op spelen zoals Total war games(en de nieuwe rome total war), Assassin's creed games(ook als het kan Assassin's creed 4 Blackflag) en Far cry 3.De games hoeven niet allemaal op high enzo normal 720p is goed genoeg. Ik heb nog een windows 7 licentieen en nog een dvd-station, ik heb ook alle randapperatuur al. Alvast bedankt, Gr. Omorskate1999 :D[/quote:b0f20b7c39] ja en
Link naar reactie
[quote:53ac359e52="canonboy"]ja en[/quote:53ac359e52]Ik vermoed dat ie om advies vraagt qua samenstelling van het systeem, maar vergeten is ook nog even voor de binaire mensen hier dat expliciet te vermelden ... :wink: Ik zou zeggen, met zo'n laag budget even de best buy guide voor budgetgamesysteem raadplegen op Tweakers.net: http://tweakers.net/reviews/3116/3/desktop-best-buy-guide-juli-2013-budget-en-basisgamesysteem.html
Link naar reactie
even wat duidelijker(sorry): Ik wil graag een desktop pc samen gaan stellen van rond 450 euro Hierin wil ik een intel i3 3220 processor in(amd mag ook), een goeie videokaart waarmee ik bovengenoemde games kan spelen(dacht aan een gtx 650), 8gb ram(als het kan). ik heb zoals ik al eerder zei dat ik nog randapparatuur,hdd,windows en optische drive. voor de rest van de componenten weet ik nog niet zo goed wat.t daar kan ik jullie hulp wel goed bij gebruiken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. gr omorskate19999
Link naar reactie
[quote:29c7dfa429="Obi-wan-kenobi"]Had je dan al het advies op Tweakers geraadpleegd? CPU: AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed Mobo: ASRock FM2A75M-DGS0 Graka: Gigabyte N65TBOC-2GD (GTX650Ti-Boost) Kast: Cooler Master Force 500 Voeding: be quiet! System Power 7 400W En zelf nog even 2x4GB bijzoeken, bijv. Crucial CT51264BA160BJ.[/quote:29c7dfa429] Bedankt ziet er wel goed uit allemaal. Ben bijna jarig dus kijken wanneer ik dat voor elkaar krijg bedankt jongens!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...