Ga naar inhoud

Zanussi ZWF 3145 code 1x rood, 1x geel


LiekeM

Aanbevolen berichten

Onze wasmachine (Zanusse ZWF 3145) werkt al een tijdje niet meer goed. Ik doe de was erin, het deurtje dicht en hij pompt water, maar zodra dat klaar is, krijg ik direct een rood lampje en dan is het water ook weg. Ik heb de wasmachine op 60 graden katoen aangezet en op de knoppen start en extra spoelen gedrukt en dan krijg ik de code: 1x rood, 1x geel en daarna is alles weer normaal. Kan iemand mij vertellen wat dit betekend? Ik kan het nergens vinden. Op andere programma\'s gaat hij wel draaien, maar laatst moest ik dan nog wel de centrifuge stand daarna nog aan doen, want die had ie niet gepakt. Help! Alvast bedankt.
Link naar reactie
Staat voor E11: Difficulties in water fill for washing. Je machine krijgt niet voldoende water (of niet snel genoeg water) Controleer het filtertje tussen kraan en slang en slang en machine. Controleer of er wel voldoende water uit de kraan komt. Wat ook nog kan is dat de afvoer slang niet goed zit, je hevelt dan water uit de machine het riool in. Als dit het niet is blaas dan het slangetje van de nivoregelaar (= bus vormig onderdeel met dunne draden en een rubberslangetje) eens door. Trek hiervoor het slangetje er af. Als hier prut in zit dan meet deze het water nivo niet goed. Deze zit rechts boven in de machien, verwijder hiervoor het bovenblad.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...