Ga naar inhoud

ariston avxl 140 eu


claudia-18

Aanbevolen berichten

beste, Ik heb een ariston avxl 140 eu. s/n 705285312 80458420100. Sinds vanmorgen geeft hij storing. de lampjes knipperen heel snel. iedere keer zijn het andere lampjes in combinatie met het lampje naar het aan/uit knopje. Ik kan dus geen frequentie eruit opmaken. Hoe kan ik dit resetten. Ik heb hem al zeker een half uur uit de stroom genomen, maar de lampjes knipperen gewoon weer verder. Helaas vindt ik nergens op internet iets terug over deze machine en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. \\mvg claudia
Link naar reactie
Deze machine komt uit de Indesit stal. Om de foutcode te kunnen bepalen moet ik toch een knipper patroon hebben. Als dit er niet uit te halen is is de kans zeer groot dat er ergens een slechte verbinding zit op de elektronica module links in de machine (van voren gezien) of in de bekabeling. Verwijder de module en controleer deze op losse contacten vooral bij de relais, sporen van lek water en (zwart) koolborstel gruis. Wat ook nog kan is dat de koolborstels bijna op zijn, de machine is dan mogelijk tilt. Controleer de lengte hiervan, indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...