Ga naar inhoud

Miele W9345 spoelt slecht


Ton-10

Aanbevolen berichten

Achterin waar de spoelbak zit een rond gaatje wat schijnbaar dient als een soort overloop. Met centrifugeren komt hier sop uit. Dit komt dus in de ruimte van dr spoelbak. Waardoor met elke spoeling er ook weer zeepsop bij komt en slecht spoelt. Ik gebruik Ariel waspoeder, bonte was op 30\', witte was op 60. Heb de machine al verschillende keren met azijn op 95 gedraaid, en 2x met HG op 60. Helpt niet. Lijkt of een of andere terugslagklep geblokkeerd is. Heb in het verleden teveel waspoeder gebruikt. Gebruik al maanden weinig, maar helpt niet.
Link naar reactie
Waar ik al mee bezig was is dit zoveel mogelijk te herhalen, op soort handmatige manier de machine te spoelen. Zat ook al te denken om te laten weken met hete waterdamp. Til niet graag de zware wasdroger eraf, ben al een keer door m\'n rug gegaan. maar kon idd wel eens de enige oplossing zijn. beetje een creatieve spinoff: Wat ik me ook afvroeg is of er geen geheime programma\'s inzitten om een bepaald spoelprogramma voor ce machine te kunnen doen.
Link naar reactie
Wat er aan de hand is Boven op de terugstroom beveiliging zit een dop met daaraan een slang die naar de zeepbak die moet je loshalen en daaronder dat plastic dopje zit een rond kogeltje waarschijnlijk os die weg opgelost of vervuild Dit kogelgeltje zorgt ervoor dat ju probleem niet kan gebeuren Laat maar weten of het opgelost is
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...