Ga naar inhoud

zanussi zwf3125


gj-boertjes

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine centrifugeert niet goed. als de machine in een wasprogramma bij centifugeren komt gaan alle lampjes op de machine uit en naar enkele minuten gaat het lampje einde branden. als ik dan de machine open is het wasgoed niet gecentifugeerd. het maakt niet uit in welk wasprogramma ik de machine heb staan.
Link naar reactie
Kan hij wel centrifugeren zonder wasgoed? Staat er nog water in de machine als hij klaar is met de was? Zet de machine eens op 60 graden Wit/Bont en start hem op. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd deze ingedrukt. Het lampje Start/Pauze gaat nu Geel/Rood of Rood/Groen knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit knipper patroon?
Link naar reactie
Weet je zeker dat het 6 keer rood is en niet 5 keer? E62 staat nl voor oververhitting en dan zou hij direct afpompen, stoppen en de deur ontgrendelen. Als hij 5 keer rood knippert is het logischer, dit is E52: motor draait niet (snel genoeg). Dit zijn bijna altijd de koolborstels die dit veroorzaken. Controleer nogmaals het knipper patroon. Indien 5 keer rood dan de lengte van de koolborstels controleren. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...