Ga naar inhoud

Waterafvoer knippert


Kees-15

Aanbevolen berichten

Op mijn Miele W859 blijft het waterafvoer lampje knipperen en stopt het programma. Maar als ik de keuze Extra Spoelen kies dan loopt het programma en keurig door en spoelt en pompt de machine twee keer prima. Alles reeds schoon gemaakt (gedemonteerd en weer gemonteerd) en doorgeblazen en gereingd, zoals filter, pomp, afvoerslangen. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Link naar reactie
Kan het schoepje van de pomp soepel beide kanten op draaien? Vloeibaar wasmiddel en alleen lage temperaturen? Blaas de slang van de nivo regelaar eens door. Als hier prut in zit denkt de machine dat hij niet leeg is binnen de verwachte tijd. Laat de machine ook eens een wasbeurt op 95 graden draaien zonder wasmiddel en wasgoed. De zeepresten lossen dan op.
Link naar reactie
Zojuist de niveauregelaar losgemaakt en bekeken, is helemaal schoon en slangetje ook. Doorgeblazen. Net weer een proefwasje gedaan, Miniwas 40 graden. Leek goed, alleen dat hij naar mijn idee wat lang bleef napompen aan het Einde. Maar ook dat stopte uit zich zelf. Zou het aan dat drukschakelaartje aan de andere kant van dat slangetje kunnen liggen? Die zit op de print achter de EL-200 printplaat.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...