Ga naar inhoud

lawaai en watertoevoer tijdens centrifug


Aanbevolen berichten

Mijn Siemens wasmachine centrifugeerde niet meer en we hebben koolborstels vervangen. Zou je denken dat het in orde is, ja centrifugeren doet hij weer maar, Hij maakt verschrikkelijk veel lawaai en hij voegt water toe tijdens het centrifugeren. Als we de aquastop dichtdraaien op dat moment is ook het lawaai verdwenen. Is nu de aquastop kapot of moet ik toch denken aan een printplaat en wat kost me dat.
Link naar reactie
Het lijkt op meer dan 1 probleem tegelijk. Was het lawaai en water probleem ook al aanwezig voordat je de borstles hebt vervangen? De Aquastop kun je niet dicht draaien, dit gaat elektronisch. Tijdens het centrifugeren hoort hij geen water te nemen. Als hij begint te centrifugeren staat er dan nog water in? Graag het volledige type nummer zoals in de deurrand staat.
Link naar reactie
Het betreft een WM16S740NL van Siemens. Hij is bijna 5 jaar oud en het probleem was er niet voordat we de koolborstels hebben vervangen. Het was toen dat hij helemaal niet centrifugeerde en de rest wel normaal afwerkte. De koolborstels waren nog ongeveer een halve centimeter. En nee er staat géén water in als hij begint te centrifugeren, je ziet op een bepaald moment dat hij er weer water in gaat doen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...