Ga naar inhoud

Deurrubber/Manchet


abaggie

Aanbevolen berichten

Als ik de trommeldraai maakt deze een piepend/schurend geluid. Wasmachine opengemaakt alles gecontroleerd manchet/deurrubber eraf gehaald. Daarna de trommel weer gedraaid met de hand en weg was het geluid. Zodra ik de deurrubber er weer op zet heeft die bovenin een schurend/piepend geluid. Nu zat ik te denken om een nieuwe manchet aan te schaffen maar verhelpt dit het probleem? Of zit te trommel bijv niet goed meer of iets dergelijks? Het is een Bosch WAA28161FN/11 Iemand een idee?
Link naar reactie
Trommel raakt wel het rubber. Als ik de trommel draai draait deze ook een beetje ovaal en drukt soms het rubber weg op een bepaald punt. Trommel zit voor de rest goed vast en vertoont geen speling van de kuip. Het vermoeden is dat de trommelkruis inderdaad scheef is waardoor de trommel niet \'\'recht\'\' maar ovaal achtig draait. Enige idee waar ik de vervangende trommelkruis of lagers kan vinden? Ik heb zelf als rond gezocht maar specifiek voor dit model niks gevonden...
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...