Ga naar inhoud

Mainboard/stuurprint LG wasmachine


Jaap-8

Aanbevolen berichten

Van mijn LG wasmachine type LG WD 14220 FDN is de printplaat stuk voor de derde keer. Dat kost steeds 178 euro voor een nieuwe printplaat. Ik wil weten wat er op de printplaat de kortsluiting veroorzaakt. Heeft er al iemand naar gezocht? Ik wil het betreffende onderdeel vervangen door een betere zodat dat nooit meer gebeurt. Een zoekplaatje voor de echte technische volhouder.Het is voor de rest een fijne machine.
Link naar reactie
bedankt voor je reactie Harry. Er is op de printplaat geen enkele verkleuring te zien . Op de printplaat zit een zekering die gewoon doorslaat als je de machine aanzet. Het zit volgens mij ergens in een relais die verkleefd is of blijft hangen. Alles is ook zo dichtgeplakt. Ik ga nog wat onderdeeltjes openpeuteren.
Link naar reactie
bedankt voor je reactie Harry. Er is op de printplaat geen enkele verkleuring te zien . Op de printplaat zit een zekering die gewoon doorslaat als je de machine aanzet. Het zit volgens mij ergens in een relais die verkleefd is of blijft hangen. Alles is ook zo dichtgeplakt. Ik ga nog wat onderdeeltjes openpeuteren.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb hetzelfde probleem op de WD14360 FDN. Ik heb de gummie wax er af gepeuterd en de zekering er uit gehaald.Er kon geen nieuwe in dus maar even een nieuwe zekering houder er tussen gesoldeerd. De zekering is 8A. Na het terug plaatsen bleek dat de condensator 4700mfrd begon te roken, helemaal dood dus...
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...