Ga naar inhoud

wasmachine bosch wordt warm wfb4000/01


rob-152

Aanbevolen berichten

bosch wfb4000/01 fd7405 machine word erg warm als ik aan het deurglas voel als ik hem op 30 a 40 graden zet daarna op 0 graden is die weer koud. verwarmingselement nagekeken was helemaal kalkvrij. waar zit de thermostaat in deze machine ? of kan het iets anders zijn zoja wat en waar zit het onderdeel ?
Link naar reactie
Sorry, je topic gemist. http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/WFB400001/WFB4000/01#tab4 Kies voor Alle onderdelen en tekeningen. De thermostaat is onderdeel nummer 06 7373 op pagina 1. Bestel nummer 067032 Is echter volgens Bosch niet meer leverbaar. Bouw hem uit en neem hem mee naar de onderdelen winkel, mogelijk hebben zij een alternatief. Knik de voeler draad niet, dit is een hol buisje en na knikken is de thermostaat waardeloos. Gezien je klacht omschrijving is deit buisje al lek/doorgeroest of is het schakel contact zelf gammel.
Link naar reactie
ja was er al achter gekomen had bosch ook al gebelt voor dit onderdeel maar was inderdaad niet meer te krijgen ook andere webwinkels en witgoedspec. gebelt nergens meer te krijgen. ik heb de dopvoeler er af gehaalt en een nieuwe verbinding gemaakt en ja Harry hij doet het weer. machiene is 17 jaar oud en wast prima heeft me in al die jaren enkel een afv.pomp en deurvergr. gekost. bedankt nog voor je info
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...