Ga naar inhoud

Whirlpool 846 lagers versleten


rickyy

Aanbevolen berichten

Hallo, We zijn inmiddels net 2 jaar in het bezit van een Whirlpool 846, onze 4e wasmachine in ongeveer 6 jaar tijd, waarbij natuurlijk precies na het garantie termijn de lagers kapot gaan. Net zoals de voorgaande 4 wasmachines. Nu ben ik het zat om telkens veel geld uit te geven aan een nieuwe machine die toch weer na 2 jaar stuk gaat of een reparatie wat rond de 500 euro kost. Ik ben technisch aangelegen dus ben van plan zelf dit te gaan doen. Het lijkt me wel handig om dan te weten welke lagers ik moet hebben. En dit kan ik niet vinden. Niet in de handleiding en ook niet op internet. Misschien dat jullie het weten. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Hoi hoe je de lagers moet vervangen weet ik niet maar ik zou toch eens naar een Ander merk gaan kijken Ik zie als. Monteur een hoop machines langs de weg en lagers is eigenlijk het probleem van meerdere merken het merk wat toch het langste meegaat is toch een. Miele. Deze afgelopen week een Miele gezien met een groot gezien deze machine was 16 jr oud en het enigste wat stuk was was een draadje aan het verwarmings element natuurlijk zijn. Er ook uitzonderingen met een Miele maar daarom hebben ze ook de extra verzekering die je 10 jr van alle kosten dekt Denk er maar eens overna want voor een 1000 euro heb je al een zee goede machine Mvgr
Link naar reactie
Bedankt voor de info HarryO, Ik ben langs de BCC geweest net (koopzondag). Welke natuurlijk met het kletsverhaaltje aankwam over het aantal draaiuren. Na dat kletsverhaal kwam hij aan dat na twee jaar de klant geen volle compensatie meer krijgt maar ook een deel zelf moet betalen (het liefst natuurlijk alles) Toen ik echter over de wetgeving en wetsartikelen ging praten werd hij wel soepeler en konden we verder regelen. Hierna veranderde z\\\\\\\'n toon en zij hij dat hij niks kon regelen nu maar dat ik wel gelijk had. Nu zij hij wel dat je de reparatie zelf moet voorschieten en als de reparateur dan beslist of de schade wel of niet door jezelf is veroorzaakt de hoogte van de eigen bijdrage bepaald of iets dergelijks. We konden nu niks met de fabrikant regelen omdat het zondag is. Morgen weer een dag....
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...