Ga naar inhoud

Bosch KingStar Maxx 6 WFL2422


Gerard-11

Aanbevolen berichten

Mijn Bosch KingStar 1200 Maxx 6 WFL2422 (nu circa 8 jaar oud) is tijdens het cenfrifugeren gestopt en draait nu helemaal niet meer. De snaar zit nog op z\'n plek, de koolborstels van de motor lijken nog voldoende en ook als ik de motor opgang help in de stand centrifugeren, wil de machine helemaal niet meer draaien (dat zou toch ook met wat mindere borstels toch nog wel moeten!?). De pomp voor waterafvoer draait wel gewoon. Omdat de wasmachine altijd prima dienst heeft gedaan, er inwendig zeer degelijk en nog als nieuw uitziet en ik er verder zeer tevreden over ben wil ik toch mijn best doen om de storing te achterhalen. Op de besturing/print tref ik een contact aan waarop een stekkertje is aan te sluiten, kan de print uitgelezen worden om de storing te achterhalen? Wie heeft er tips voor mij? M.v.g. Gerard
Link naar reactie
Hallo Harry, Type Nr. WFL2422NL/06 FD 8408 600018 Er zitten inderdaad 5 LED lampjes in een rij naast de menukeuze knop. Als ik b.v. centrifugeren selecteer, dan brand eerst het lampje \'Startklaar\' en na het indrukken van de startknop verspringt deze naar \'Centrifugeren\'. Na 3 sec hoor je een tik en dan na 7 sec begint de afvoerpomp te brommen (er staat nu geen water meer in de machine, maar toen dit er wel in stond pompte de machine het water weg). Het lampje naast \'Centrifugeren\' blijft dan gewoon branden. M.v.g. Gerard
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...