Ga naar inhoud

AEG lavamat L16850


F.v.Wordragen

Aanbevolen berichten

meestal betekend dit dat de machine een lekkage heeft gezien. Hij blijft dan afpompen. Het kan ook zijn dat een nivo regelaar een foute waterhoogte aangeeft. Graag het lange PNC nummer wat in de deurrand staat. Van dit type zijn meerdere uitvoeringen gemaakt. Branden/knipperen er lampjes die dit anders niet doen, staat er wat op het display (indien aanwezig).
Link naar reactie
Beste HarryO, Bedankt voor je reactie. Eerst een vraag, wat bedoel je met, “meestal betekend dit dat de machine een lekkage heeft gezien”. Het PNC nummer heb ik niet, maar wel het Type H1056324, het prod. nr. 914605303 en het serie nr. 80600037. Verder branden of knipperen er geen lampjes die er normaal ook niet zijn en het display geeft gewoon het programma aan wat wordt ingesteld, maar blijft alleen maar afpompen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Beste HarryO, Ik heb gedaan zoals u had geschreven. Bij de eerste keer start/pauze + OK gebeurde er niets, maar de tweede keer kreeg ik een foutcode E41 en het start/pauze lampje heeft 3 maal oranje geknipperd. De derde keer precies hetzelfde. Ik hoop dat ik u hiermee verder heb kunnen helpen en wacht hoopvol op uw antwoord. Vriendelijke groeten, Frans.
Link naar reactie
Beste HarryO De vorige test heb ik met gesloten deur gedaan en omdat je daar naar vroeg nu ook nog een keer met open deur. In beide gevallen geeft het display de code E41 aan en het lampje knippert 3 a 4 maal, zoals je zegt, geel. Je weet niet toevallig waar de door jou beschreven nivo regelaar zit. Ik heb wel vaker aan mijn eigen zanker halfautomaat gewerkt, waar alles overzichtelijk zit, maar niet aan deze machine. Met vriendelijke groet, Frans.
Link naar reactie
Beste HarryO, Het heeft even wat langer geduurd voor ik je weer bericht geef, maar dat had zijn rede. Ik heb gedaan wat je me had uitgelegd over de niveauregelaar. Ik heb hem doorgeblazen, contacten schoongemaakt en hem weer gemonteerd, maar toen deed hij toch nog steeds hetzelfde. Toen weer gedemonteerd en heb onderwijl dat een programma was ingesteld, in de niveauregelaar geblazen. Hierop gebeurde niks. Toen hetzelfde, maar wel aan de regelaar gezogen en wat bleek, hij ging door in zijn ingestelde programma. Als de machine echter weer ging afpompen, was de storing weer aanwezig. We gaan nu op zoek naar de juiste regelaar en als ik hem gemonteerd heb laat ik wel weer wat weten. Maar eerst moet ik je van harte bedanken, en zeker namens mijn buurvrouw, voor de ondersteuning die je ons hierbij al hebt gegeven. Vriendelijke groeten, Frans.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Beste HarryO, Ik neem aan dat dit ons laatste contact is, want de wasmachine werkt weer probleemloos na het monteren van de nieuwe niveauregelaar. Ik heb eerst maar eens een dikke week gewacht alvorens ik je zou antwoorden, maar hij werkt weer naar volle tevredenheid. In ieder geval nogmaals hartelijk bedankt en dus ook weer van mijn buurvrouw. Vriendelijke groeten, Frans.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...